طراحی متفاوت این لوگو واکنش‌های زیادی داشته است. هواداران تیم ایتالیایی چندان از آن راضی نیستند.

 باشگاه یوونتوس اخیرا از لوگوی جدیدش پرده‌برداری کرد؛ طرحی که واکنش‌های زیادی را برانگیخته است. آندرئا آنیلی، رئیس باشگاه در مراسم رونمایی مدعی شد طراحی این لوگوی مینی‌مالیستی و نامتعارف یک سال زمان برده است.

این لوگو از «J»، حرف اول یوونتوس تشکیل شده به شکل یک سپر است و آنیلی «لوگوی جدید را نماد سبک زندگی یوونتوس» دانست و اضافه کرد: «یک سال زمان صرف کردیم تا لوگویی بر اساس نیاز بازار جدید طراحی کنیم و حس تعلق خاطرمان به آینده را هم نشان بدهیم.» در این مراسم که در میلان برگزار شد، تعدادی از بازیکنان اصلی تیم مثل بوفون، هیگواین، بونوچی و مارکیزیو حاضر بودند.

این لوگو به تبعیت از پیراهن تیم به رنگ سیاه و سفید است. یووه از سال ۱۹۰۳ پیراهن راه راه سیاه و سفید به تن می‌کند. در این سال باشگاه ناتس‌کانتی انگلیس پیراهن‌های جدید را برای جایگزینی پیراهن‌های صورتی تیم فرستاد.

New Logo and Identity for Juventus by Interbrand

LOGO DESIGN

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

mihantext | متن های کوتاه و خواندنی خیاطی آسان مجید عزیزی Kent آموزش‌ها و ابزارهای پژوهشی مجموعه فرهنگی جهادی ردم مرجع مقالات رسمي عطر خانه موفقیت